Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Λένε για τους ξενύχτηδες κακώς πως δεν κοιμούνται

Λένε για τους ξενύχτηδες κακώς πως δεν κοιμούνται
μ’ αυτοί βλέπουν το χάραμα που οι άλλοι το στερούνται

Ωραία που περνουμ'εδά όλο το παρεάκι
σύρε και φέρε μάστορα ακόμ'ενα ρακάκι!

Άσε τα μουρμουρίσματα κάτσε ρακί να πιούμε
μες την ζωη οι προστριβές σε βάσανα θα βγούνε

Απόψε τη σαλάτα μου την πότισα με ξύδι
γιατί απόψε μ άφησες και η αγάπη μας δεν σμίγει

θα 'ρθει και παλι η στιγμη να σμιξει η παρεα
και ενα αρνι θα ψησουμε και θα περναμε ωραια

Χαρώ την την παρέα μας να 'τανε κι' άλλη τόση
κρασί, ρακί και τσικουδιά μέχρι να ξημερώσει

Τετοια παρεα ομορφη δεν εξαναδα φως μου,
στσι χωρες απου γυρισα στα περατα του κοσμου

Βαλε να πιουμε δυο ρακες και φερε και μια λυρα
ετσι μας καταδικασε του γλεντιστη η μοιρα

Βαλε κουμπαρε μια ρακι να πω μια μαντιναδα
μετα αν καμω ορεξη θα παμε για κανταδα

Ήτανε θαύμα η ζωή και παραμένει νά'ναι
κάθα φορά που δυό καρδιές γλεντίζουν κι αγαπάνε

Ο μερακλης ο ανθρωπος φαινεται στη παρεα
μ'ατομα τσ'ηλικιας του μα και κοπελια νεα

Στον μερακλη τον ανθρωπο τα χρονια μην κοιτατε
γιατι 'ρθε στη παρεα σας κι ας μην τον αγαπατε

Πολλα ποτηρια τσικουδια κερασες για να πιουνε
κι απ'την πολυ που ηπιανε δεν ημπορουν να βγουνε

Ηθελα να μουνε Θεος για να το κατορθωνω
τσ' ωρες απου μαστε μαζι να σταματω το χρονο

Χαιρομαι τη παρεα σας κι ας ειναι κι αλλη τοση
και δε κουνουμαι απο επαε ωσπου να ξημερωσει

Τα μάτια μου νυστάξανε θέλουν να κοιμηθούνε
μα εγώ για την παρέα σας τα κάνω κι αγρυπνούνε

Βοριάς πήρε τα ρούχα μου κι ο νότος τ' άρματά μου
και η καλή παρέα σας μου πήρε την καρδιά μου

.Οψάργας το 'δα τ΄όνειρο κι εδά μου ξεδιλιένει
πως με παρέα ήμουνα άξια και παινεμένη

την διαβάσαμε στο http://www.40blog.com/JOHNY23B/note/3676/ΤΟΥ-ΓΛΕΝΤΙΟΥ-ΚΑΙ-ΤΣΗ-ΠΑΡΕΑΣ.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.