Σάββατο 21 Απριλίου 2012

(Κάπου στα σύννεφα )

Κάπου στα σύννεφα στην άγρια ​​αμπέλου
των βλεφαρίδων διατηρημένα δάκρυα αναπνοή
στο σπίτι από τον καρκίνο θαλασσινό αλάτι
ενός παλιού, μαγεμένο παραλία μπλε

ξαφνικά γεννήθηκε και πήγε να μου
(Σε περίπτωση που δεν είναι ούτε νύχτα ούτε μέρα)
Δεν ντροπαλός, γκρίζα μάτια,....... και ήσυχο,
ζωντανός και εντυπωσιακό, ξέφρενη στίχο μου.

Πέφτω σε δύο ισχυρά χέρια του
Και κοριτσίστικη καρδιά μου πολύχρωμα
δονείται σε μένα ως μια ευτυχισμένη μέλισσα.
Μην περιμένετε για το γνωστό ενθουσιασμό, "Έλα!"

Πάω μετά από αυτόν και ξέρω ότι μου
Οι σκέψεις μου λαμπρό σμήνος
πιάνει. Πού είμαι; Όνειρα; Εγώ
εμπίπτουν σε ένα χάλκινο Μπουργκάς.

Κυρ μαγική κρήνη του χρυσού
ριπές των μαλακών κυματιστή κόμη τους.
Και ένα παράξενο θαμπό αυγή
με κάνει ευτυχισμένη και γεμάτη αγάπη καλή.

Βαθιά σε χιλιάδες ύδατα διαβίωσης,
στα δελφίνια, τα αστέρια, πριν από αόρατο,
στον απόηχο της μικρής Φάρος
εκπλήσσεται βρείτε μια γοητεία.

Γιατί σε μένα, και γυμνά-.........,
πραγματική και ζωντανή, όπως η ημέρα έρχεται,
είναι ο στίχος μου - ταραχώδεις, τόσο νέος,
μόνο αγαπούσε, μόνο ο αδελφός μου.

Ακολουθώ το φως του χρόνου ταξιδιού
και θέλω να πως θέλω τη ζωή μου μετά
σε κανέναν να σύσπαση ξαφνικά αποθηκεύονται
βρίσκεται στο στίχο μου πράσινο προβλήτα της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.