Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

ΛΟΓΟΣ / Γιαννίση Φοίβη


από το σπίτι μου κοιτάζω την θάλασσα η ύπαρξη είναι μία θέση θέσεις στον κόσμο φυσικές θέσεις στον κόσμο μαζί με τους άλλους θέσεις με και θέσεις χωρίς οι άυλες θέσεις με τους άλλους είναι μετακινούμενες οι θέσεις στον κόσμο είναι σταθερές έχουν πλάτος και μήκος έχουν γεωγραφία όταν σταματώ να υπάρχω δεν έχω πια θέση εγώ και εδώ λένε είναι η ίδια λέξη από την ίδια ρίζα όμως υπάρχει η θέση της μνήμης ο αχιλλέας πεθαίνει αυτός ο καλύτερος των αχαιών για να παραμείνει εκεί δίχως τον θάνατό του η θέση του είναι πρόσκαιρη με αυτόν η θέση του διαιωνίζεται η θέση μας είναι διαρκής μόνο μέσα από τη μνήμη που υπάρχει αφού έχουμε υπάρξει αλλά και η μνήμη πώς να υπάρξει χωρίς την γνώση αυτός που με γνώρισε θα μπορεί να με θυμάται να θυμάται το σώμα μου την φωνή μου πιο δική μου από την όψη μου και όταν αυτός που με γνώρισε χαθεί με την σειρά του θα έχω κι εγώ χαθεί όλοι χάνονται μετά θάνατο με τον θάνατο των φίλων μόνο η βιολογική συνέχεια υπάρχει στο διηνεκές αυτή χωρίς όνομα μυστική ανεξερεύνητη συνέχεια μέσα στην αιωνιότητα αθανασία χωρίς όνομα  με την έλευση του ονόματος η ύπαρξη είναι λόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.