Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Νυχτωδία (Αποσπάσματα )

Χρώματα


Στην πρώτη αχτίδα του ήλιου
και το τελευταίο αστέρι χάθηκε.
Δεν με συντροφεύει πια
στην άκρη του ονείρου.
Οι ρυτίδες του γέρικου κόσμου
δείχνουν όλο και πιο βαθιές:
χλωμό το πρόσωπό του
σβήνει την ελπίδα.
Τότε παίρνοντας
τις νερομπογιές της ψυχής μου
ρίχνω ανάκατα
χρώματα στο άπειρο.


------------------------------------


φίλοι


Αγωνιώ,
οι Φαρισαίοι αγρυπνούν
και οι γραμματείς
τα όνειρά μου θάβουν.
Πού είστε σύντροφοι
παλιοί καλοί μου φίλοι;

------------------------------------
 Μπούμεραγκ


Η Γη αιμορραγεί.
Ποτίστηκε με αίμα
και πώς να κρατήσει
στα σπλάγχνα της αιώνια;

Όλο και πιο συχνά
θ΄ ακούγονται οι σειρήνες
του συναγερμού.
---------------------------------------

σκηνοθέτες

Μέσα στα μάτια των παιδιών
με πορφυρό του αίματος και της φωτιάς
σκηνοθετούν τη φρίκη.

Εικόνα που στοιχειώνει μέσα μου.

Ενώ χτυπούν τα τύμπανα
άγρια της ψυχής μου.

===================

φο- όνειρα

 
Τα φό-ονειρα για λίγο λάμπουν.
Αστράφτουνε τ΄ αληθινά ανελέητα
δείχνοντας τη σκουριά τους…


---------------------------------------


τύψεις


…Ύστερα και γιατί
τα μάτια εκείνα των παιδιών
που κλαίνε χωρίς ήχο
γεμίζουν τύψεις τη ψυχή μου.
Το γάλα μου είναι λιγοστό
μόνο για σένα φτάνει.
Κι η αγκαλιά τόσο μικρή
χωράει μόνο εσένα.

------------------------------------------

κάτι από όνειρο



Πέπλο λευκό σκέπασε τον πλανήτη
– τι λευκό !
Λίγο – λίγο γίνηκε διάφανο
υπάρχοντας ως σύνθεση
του πράσινου, του γαλανού
της παιδικής μου αθωότητας.

Έπειτα χάθηκα:
στο αδηφάγο σύμπαν.

--------------------------------------------


είδωλο

Κούκλα βιτρίνας ξέμεινα –
μ΄ ένα χαμόγελο.
Με γυάλινα τα μάτια
πως μπορώ να δακρύσω?

Το είδωλο μου
μια γραμμή ληξιαρχείου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.