Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Αποσύρομαι / Καλύβας Θανάσης



Αποσύρομαι,
αλλάζω ρότα
κι ετοιμάζομαι για αλλού.

Χόρτασα ζωή.

Τα χρώματα γύρω μου
ξάσπρισαν όλα
σαν καμένη φωτογραφία.

Τα αγαπημένα μου στέκια
ας με συγχωρέσουν για την απουσία μου,
όσο για το κόκκινο κρασί μου,
το μοναδικό φίλο μου,
σας το κερνώ ανοιχτά.

Έτσι κι αλλιώς
μόνος μου το έπινα τελευταία.

Όσο για τις επιθυμίες μου
αδιαφορώ πλέον
και αμετάκλητα παύω τα πάθη μου.

Κουράστηκα να επιστρέφω
από άδειους δρόμου κάθε βράδυ
και να σιχαίνομαι τους φοβικούς ανθρώπους
που μετράνε τα πάντα σε ευρώ.

Όσο για σένα,
δηλώνω πως σε ξεχνώ
κάθε μέρα και πιο πολύ.

Σβήνω κάθε αρχείο σου από τη μνήμη μου.

Σβήνω όλα τα φώτα γύρω μου
κάθε κλικ και μια ανακούφιση.

Η κατεδάφιση
αρχίζει από την ταράτσα
και τελειώνει στα θεμέλια.

Από το μυαλό ίσα με την σκέψη.

Αποσύρομαι,
στον καπνό του τσιγάρου μου
γράφω ονόματα.

Ένα – ένα τα καίω…
ρουφηξιά και καμένη φάτσα.


 Ποιητική συλλογή «Διαγωγή κοσμία»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.