Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Οιωνοί





Διαβάζω τα σπλάχνα των ζώων
 κρατώ το κόκαλο ψηλά
 κάτω απ’ τον ήλιο
 και δεν μαντεύω τίποτα
 έξω απ’ τα κομμένα μου πόδια
 κι απ’ το ψωμί που πέτρωσε

 οι μοίρες
 στο στήθος μου
 σφίγγονται
 κι αστράφτουν

 διαβάζω τα σπλάχνα των ζώων
 ούτε να φάω πια
 ούτε να περπατήσω
 κι όπως πατώ
 κουτσά και ζόρικα
 με δυο πληγές
 πάνω στης πέτρας τη διάταξη
 κι όπως χαλώ
 νερού σκασίματα
 και μυρμηγκιών φορτία
 στο φρέσκο χώμα
 έχω του κύκλου τη φορά
 και στην ανάσα μου εφάπτομαι
 δεν είμαι τόξου παραβίαση
 βέλος που σκίζει τ’ οξυγόνο
 μα παλιννόστηση
 πνιγμός
 στο φυλλοβόλο δέρμα μου.

 +++++

θέλω να βρω τα χρώματα του γέλιου σου
 τις φυλλωσιές που ανοιγοκλείνουν
 σκοτώνοντας το χιόνι
 κι έναν σκύλο να μιλά
 όλες τις γλώσσες των πουλιών:
 οι άνθρωποι τότε
 θα κρατούν το σπίτι τους
 στην πλάτη
 και το χάδι στην παλάμη τους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.