Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

ΤΡΙΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ


1

Απόψε θα σβήσουμε
μαζί με τη νύχτα
διψασμένα ζαρκάδια
κολυμπούν
κάτω απ’ τη στάθμη μου:
είμαι ο κλέφτης του νερού
ο ιχνευτής της σταγόνας
αντλώ κι αντλώ
μέσα στα ποιήματα
βροχή τα πρόσωπά μας
- τα μάτια μόνο αντιστέκονται
αντίστιξη σιωπών
όταν πια δε θα μιλάμε -
απόψε θα σβήσουμε
μαζί με τη νύχτα.

2

Κρύο το τζάμι
το βαρέθηκα
την άχνα μου
πάνω στη βρωμιά
παλιό παιχνίδι
καταδίωξης
που στήνουν τα δάχτυλα
στα μάτια
λίγες γραμμές
το όνομα μισό
σαν άδειο
κι ένα κλαδάκι να χτυπά
όλη την άγνοια του κήπου
για όσα εντός
τον παρακάμψανε
και γίνανε καημοί
εντοιχισμένοι
στήνω φυγή
και τρέχω αδέξια
ξέροντας μόνο
πως ο άνεμος
μας προφυλάσσει
απ’ το δωμάτιο.

3

Τα μέσα μου
μιαν έρημο καταποντίζουν
και των βράχων τη σύρραξη
πάνω νερό
κάτω νερό
νερό δε νιώθω
το δέρμα
ατύλιχτο πανί
δε μ’ ακουμπά
δε σ’ ακουμπά
χάδι ανέπαφο
και ζεστασιά
σαν αλυκής
το ρουφηχτό
αεράκι
η σάρκα
στη μεμβράνη μου
το κύμβαλο
στο αυτί μου:
τον ήχο μου πλέον
τον φαντάζομαι
αυτήκοο τίποτα δεν έχω
παρά μονάχα
στο μυαλό
τη μνήμη
των φωνών μου
η ύλη του ανθρώπου αντέχεται
μόνο στη φάρσα του θανάτου.
(Διευκρινίσεις για να μη χάσω το δρόμο:
κάθε σταθμός γλυκαίνει τη νύστα
κούνια ρετάλι και ματωμένο το κλαδί μου
όταν ξυπνώ ίδιος χαμός στη φυλακή της αναχώρησης
και να θυμάμαι πάντοτε:
το κάστρο μου μέσα στα σπλάχνα
και η ανατολή σκλάβα στα εργαλεία του δραπέτη)


Ποιητική Συλλογή:  Οι μέρες που ήμασταν άγριοι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.