Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ

Λουκάς Νικολαίδης 
----------
Της Ψυχής μου το δέντρο θα κορφολογήσω,
και αφού με Χαρές και Ελπίδες το ποτίσω,
την Άλλη Άνοιξη που θάρθει και θ'ανθίσει,
με Νέα Συναισθήματα κι Αγάπες να γεμίσει!
Και Ύστερα,
χωρίς να βυθίσω την Ψυχή μου στις λάσπες,
θα χαστουκίσω τις Άσπλαχνες Μοίρες,
και θα φορέσω το στεφάνι της Νίκης
στον Ουρανό,στη Σελήνη...και στ'Άστρα.
Θα αγνοήσω εντελώς
τα όποια "Πως",τα "Γιατί" και τα "Πρέπει"
που χρωματίζουν Αρνητικά τη ζωή μου,
θα αφουγκραστώ
προσεκτικά τα μυστικά των Ονείρων μου,
θα μοιράσω Ευτυχία και Χαρά σε Όλους
και σε ίσα μεράδια,
και,θα ανοίξω μιά Τεράστια αγκαλιά,
την Ακύμαντη θάλασσα μέσα μου να φυλακίσω!
Και,όταν της Στοργής και της Αγάπης μου
η φαρέτρα αδειάσει
και δεν θα έχω πιά τι άλλο να δώσω,
οι Ουρανόφερτες Ανάσες θα φέρουν τη Νύχτα
με τις Γλυκοκοιμίστρες Ώρες της,
ο Ύπνος μου θα γεμίσει από Αμόλευτα Όνειρα,
και η Ψυχή μου θα πλεριάσει επιτέλους,
από Ανείπωτη Χαρά και Ευδαιμονία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.