Κυριακή 22 Μαΐου 2016

EIΣΑΙ ΕΣΥ / Νίκη Ταγκάλου


Και τελικά… υπήρχε έρωτας..

Έπρεπε όμως να περάσω μέσα από δύσβατα μονοπάτια και καταιγίδες 
για να μπορέσω να τον αναγνωρίσω αμέσως μόλις έρθει.
Έπρεπε να με κατηγορώ για κάθε λάθος μου 
για να δεχθώ το σωστό με την πρώτη του εμφάνιση.
Αν δεν περνούσα μέσα από ψυχική εξαθλίωση πως θα με  ετοίμαζα για σένα ;
Πως θα ήμουν έτοιμη για τα πάντα με μια σου λέξη ;
Κάποτε με κατηγορούσα για την λάθος στιγμή γέννησής μου 
και τώρα χαίρομαι για τον σωστό συγχρονισμό μας.
Κάπου πάντα υπάρχει ένας άνθρωπος να σε περιμένει, 
ένας άνθρωπος που συμπληρώνει την δική σου ψυχή 
για να μπορέσει να αρχίσει να ζει.
Άλλοι είναι τυχεροί γιατί τον βρίσκουν γρήγορα 
και άλλοι ίσως λίγο άτυχοι γιατί σπαταλούν ανούσια την ζωή τους 
για πολλά χρόνια μέχρι την εκπλήρωσή της.
Δεν μετανιώνω για τα λάθη μου, 
μετανιώνω όμως που δεν γεννήθηκα για σένα.
Μετανιώνω γιατί δεν ήσουν εσύ η πρώτη μου ανάσα σε αυτόν τον κόσμο.

Έρωτα λοιπόν,  θα σε ονομάσω, - τον δικό μου -  
και σε αγάπη θα σε εξελίξω, γιατί είσαι εσύ αυτό που ήθελα πάντα.

Είσαι εσύ αυτό που ονειρευόμουν και που μου έλειπε μόλις ξυπνούσα.
Είσαι εσύ ο άνθρωπος που έπλαθα με την φαντασία μου και νόμιζα πως δεν υπάρχει.
Είσαι εσύ αυτός που έλειπε από την ζωή μου και την γέμισε μόλις ήρθε.

Τώρα πια μου φτάνει να σε κοιτώ για να ζω

και να σε αγγίζω για να τρέφομαι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.