Σάββατο 20 Αυγούστου 2016

ΕΛΠΙΖΩ,ΠΟΘΩ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ.../ Λουκάς Νικολαίδης


Στην Άμετρη Απλωσιά των Ονείρων μου
και στα πλατιά πεζοδρόμια των Καιρών,
διαλαλώ την Σπουδαία πραμάτεια
της Αγάπης μου για τον Άνθρωπο...
Κάθε πρωί που ξυπνώ,
τραβώ την κουρτίνα της Χαρούμενης μέρας,
και μέσα από σχήματα γωνιώδη
και Σκέψεις Πρωτοποριακές και Ελεύθερες,
κρατώ αποστάσεις Σαφείς απ' το Χτες,
προσδοκώ μιά Καινούρια Ημέρα
γεμάτη Χαρές,Τραγούδια κι Ελπίδες,
και με την λόγχη εφ' όπλου,
πασχίζω να ξεπεράσω της ζωής τις Οδύνες
για να φτάσω επιτέλους Ευτυχής και Αλώβητος
στα Ποθητά μου Σύνορα της Τελειότητας...
Και,
όσο η Ημέρα προχωρά στους δικούς της ρυθμούς,
Εγώ,γεμίζω τις δεξαμενές της Ψυχής μου
με Σιγουριά και Βεβαιότητα,
αφήνοντας πίσω μου τις όποιες μου θλίψες
και την Σκληρή Παγωνιά της Μοναξιάς μου...
Πάντως,Ελπίζω,Ποθώ και Πιστεύω,
πως Αύριο κιόλας,
η ζωή μέσα από Νέες Προοπτικές και Συνθήκες,
θα πορευτεί
πιο Ξαποσταμένη από Πάθη,Κακίες και Άγχητα
και πιότερο Αγνή,Αληθινή...και Ελεύθερη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.