Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

ΟΔΥΣΣΕΙΑ


Παίρνω το δρόμο επιστροφής για την Ιθάκη.
Απλώνω τις φωνές, που διάβηκαν απ’ τη ζωή μου,
μυριόστομες, να κατακτήσουν όλο τον κόσμο!
Ανεβαίνοντας στον ΄Ολυμπο,
χαρίζω απλόχερα την αγάπη μου σαν ένα ρούχο,
για να ζεστάνει την κάθε ψυχή!
Μα δεν το δέχονται!

Η θλίψη μου μνημειώδης σε ένταση,
ψάχνω να βρω παντού κάκτους με λουλούδια!
Πόσο δύσκολο!
Περνώντας απ’ τους Δελφούς,
συνειδητοποίησα,
την ευτυχία να βρίσκεται μέσα μου!
Πρέπει να την αξιοποιήσω για να τη μοιράσω!

Φτάνοντας στην Επίδαυρο,
καθόρισα τις αξίες μου και τις απαξίες μου.
Η εμπειρία δώρο, η ωριμότητα πόνος.
Οι ψυχές των ανθρώπων βιτρό!
Λάμπουν με τον ήλιο, μα σαν πέσει το σκοτάδι,
η ομορφιά αποκαλύπτεται
μόνο αν υπάρχει εσωτερικό φως!

Φτάνοντας στην Ιθάκη,
οι κρυμμένες ελπίδες στην ψυχή μου,
εξερευνούν το σωστό και τ’ άδικό μου.
Ανοίγω την αγκαλιά μου για όλα τα γήινα όντα,
μα ίσως και σε άλλο στερέωμα,
γράφοντας ένα Adagio,
για ν’ απαλύνω ψυχές!

Ανασεμιές διαστήματος, γι’ αλλού πλέω.
Στο καταπράσινο δάσος της ζωής,
της ομορφιάς τα χρώματα
θέλω να φορέσω στα μάτια μου,
χάρισμα να τα δώσω
σ’ όλη ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ!
Ένα δοξαστικό στο ναό της Αγάπης!
                            ΙΘΑΚΗ ΕΦΤΑΣΑ!!








Όλγα Κανελλοπούλου-Ντινοδήμου
Από την Ποιητική Συλλογή «ΘΕΟΙ ΕΣΜΕΝ»
Εκδόσεις «Αγγελάκη» - Αθήνα 2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.