Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

ΠΥΡΠΟΛΗΤΗΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ


Τα πόδια μου γυμνά στην καυτή αμμουδιά,
βαθιές πατημασιές χαράζουν στην άδεια ψυχή μου!
Τα θαλασσοπούλια, της ζωής μου σημάδια,
εραστές μιας ουτοπικής αναζήτησης.
Χάνομαι στα οργισμένα νερά, αφιλόξενης θάλασσας.
Φονικά απέναντί μου τα βράχια
κι εγώ πασχίζω απεγνωσμένα να πιαστώ στην ελπίδα.
(Ξεβράζομαι στην παραλία, άδειο κουφάρι)!
Στιγμές σιωπής!
Έπειτα ερώτημα απεγνωσμένης απόκρισης.
Εκκωφαντική η παγωμένη ανάσα του τίποτα γύρω,
μέσα μου, παντού…
Στρέφω το βλέμμα μου στον ήλιο.
Εκτυφλωτικός!
Αδύνατο να τον αντικρίσω.
Τούτο όμως το φτερούγισμα των γλάρων,
ξάφνου, διάφανη λευκή οπτασία θαρρείς,
με καλεί ανέλπιδα σε νέο ταξίδι.
Κάτι αδιόρατο, μυστηριακό
διαπερνάει δια μιας την πύλη της καρδιάς μου:
«Πυρπολητής του ήλιου γίνε!».
Στο μεσουράνημά του στήνω καρτέρι,
ανεμοστρόβιλος φονιάς, τώρα εγώ,
να τον πυρπολήσω,
να εκραγεί σε μυριάδες κραυγές,
νέα πνοή να γίνω στο ακτινοβόλο σύμπαν!






Ουρανία Μπούρτζινου
Συγγραφέας - Ποιήτρια

Το ποίημα «Πυρπολητής του ήλιου» απέσπασε το Α΄Βραβείο στον 31ο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό της «Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών» στο Πνευματικό Κέντρο Αθηναίων – Ιανουάριος 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.