Κυριακή 15 Απριλίου 2018

[Είμαι το μικρό κορίτσι] / Λόλιου Εύα

Είμαι το μικρό κορίτσι
πίσω απ' τις άσπρες τριανταφυλλιές.
Είμαι το μικρό κορίτσι
πίσω απ΄τα χλωμά αστέρια.
Πάνω στη στέγη κοιμάμαι
με πληγωμένες παλάμες
απ' τα αγκάθια.
Πάνω στη στέγη κοιμάμαι
με καμένο το γιασεμί απ' τον πόλεμο.
Είμαι η γυναίκα σου που περιμένει
στο κατώφλι τον αστυνόμο
έχω την καρδιά μου αφήσει στις σκάλες.
Είμαι η μάνα σου που κλαίει
πάνω απ' τα πόδια τον βασιλικό
που φύτρωσε ανάμεσα στα δάχτυλά σου.
Είμαι το μικρό κορίτσι του δρόμου
τρέχει νερό στο αυλάκι από αίμα,
ξεδιψά ο σκύλος
που γαβγίζει τον κακό τσομπάνη.
Είμαι το μικρό κορίτσι
πίσω απ' το βουνό,
έχω στα χέρια μου ένα ποτάμι
κι έναν ουρανό γεμάτο δάκρυα.
Κρύβω τον ήλιο μέσα στο φόρεμά μου
στις τσέπες την λεμονιά
και μια κόρα ξερό ψωμί.
Κάθε αυγή τρέχω στο λιβάδι
να μετρήσω στα κλαριά των δέντρων
τα νεκρά παιδιά μας,
κάθε νύχτα τρέχω στο σκοτάδι
να ανάψω το καντήλι στην Παναγιά.
Είμαι το μικρό κορίτσι που ανατέλλω
πάνω απ τα χαλάσματα του χωριού,
πίσω από μια κατακόκκινη ροδιά..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.